Search

Download Books For Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2) Free

Itemize Out Of Books Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)

Title:Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)
Author:Arkas
Book Format:Hardcover
Book Edition:Anniversary Edition
Pages:Pages: 149 pages
Published:2007 by Γράμματα
Categories:Sequential Art. Comics. Humor
Download Books For Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2) Free
Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2) Hardcover | Pages: 149 pages
Rating: 4.12 | 148 Users | 2 Reviews

Relation In Pursuance Of Books Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)

Στα θερμόαιμα ζώα των "Τρελών Συνδυασμών" και των "Παιχνιδιών για Δύο", επανέρχονται τα θέματα του έρωτα και της φιλίας, των οικογενειακών δεσμών και των λεπταίσθητων εξάρσεων [...] Μόνο που, καθώς πρόκειται για άγρια ζώα και για μία μόνο γελοιογραφική εικόνα (χωρίς προπαρασκευές της κωμικής έκρηξης όπως στα στριπς), η χλεύη γίνεται κι αυτή πιο άγρια και πιο συμπυκνωμένη.

Με μια εικαστικά προωθημένη εκφραστικότητα, νυμφομανείς τάρανδοι, ομοφυλόφιλοι λέοντες, έκφυλοι ελέφαντες, μοιρολάτρες ιπποπόταμοι, νεκρόφιλοι ποντικοί, παραγωγικοί λαγοί κοκ. καθαιρούν κάθε έννοια ιδεώδους αρμονίας και φυσικού κάλλους. Δένουν, και πάλι, το γκροτέσκο με το τραγικό και αφαιρούν από τη φύση, όσο και από την κοινωνία, τη δυνατότητα να αποτελέσουν η καθεμιά την παρηγοριά της άλλης.

(από το βιβλίο του Πέτρου Μαρτινίδη "Πως πάνε στον Παράδεισο του Αρκά, εκδόσεις Ύψιλον)

Details Books In Favor Of Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)

Edition Language: Greek, Modern (1453-)
Series: Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2


Rating Out Of Books Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)
Ratings: 4.12 From 148 Users | 2 Reviews

Write-Up Out Of Books Ξυπνάς μέσα μου το ζώο (Ξυπνάς μέσα μου το ζώο #1&2)
Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου από τα βιβλία του Αρκά. Ίσως σε κάποιους φανεί αισχρό αλλά για εκείνους που εκτιμούν το καλό χιούμορ αποκλείεται να μην το εκτιμήσουν. Όταν έχω άσχημη μέρα μπορεί να διαβάσω λίγες σελίδες μόνο και μόνο για να μου φτιάξει η διάθεση. Πρέπει να το διαβάσετε αν δεν το έχετε κάνει ήδη!

Πιο "πρόστυχο", πιο "τολμηρό", πιο "ακραίο", το δεύτερο βιβλίο της σειράς είναι από τα πλέον αγαπημένα μου του Αρκά, και δεν θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά αφού, ως γνωστόν, είμαι άνθρωπος που εκτιμάει το καλό "σεξιστικό"χιούμορ, και που διασκεδάζω με την πονηράδα που μπορεί να κρύβει το παιχνίδι των λέξεων, κάτι που χρησιμοποιώ κι εγώ στην καθημερινότητά μου.



Arkas (Greek: Αρκάς) is the pen name of a Greek comic artist. His strip series, the first of which is "O Kokkoras" (The Rooster, 1981) appeared in the Greek comic magazine Babel and were later published as comic albums. The series O Isovitis (The Lifer, 1988) is his most popular work.Πιο "πρόστυχο", πιο "τολμηρό", πιο "ακραίο", το δεύτερο βιβλίο της σειράς είναι από τα πλέον αγαπημένα μου του Αρκά, και δεν θα μπορούσε να συμβεί διαφορετικά αφού, ως γνωστόν, είμαι άνθρωπος που εκτιμάει το καλό "σεξιστικό"χιούμορ, και που διασκεδάζω με την πονηράδα που μπορεί να κρύβει το παιχνίδι των λέξεων, κάτι που χρησιμοποιώ κι εγώ στην καθημερινότητά μου.

Post a Comment

0 Comments